Oj, en svacka..

.. i mitt sund liv. Idag har jag ju varit på 7UP direkt efter skolan, vi skulle baka idag till vår utflykt nästa vecka. Det var havrerutor som gällde och är det inte bara så sjukt gott? Jo, så jag åt alldeles för många. Jag kände att jag inte riktigt var värd dem och behövde dem verkligen inte. Men jag får ta tag i det igen. Jag har faktist kän att det gått riktigt bra ett tag inte känt något sug efter socker och sött men ändå kunnat ta en bit då och då.

Men jag är ju en person men dalar och toppar, som ni alla vet. Så det är bara att acceptera att jag inte kan vara på toppen hela tiden.

Men Gud vad det var gott med ruta! Mums..

Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0