Nu har jag varit i gång igen!

Shopping gör mig lycklig!
Igår var jag med mamma på Entré och kolla runt, mysig mysig.
Jag har köpt en massa skoj både igår och idag.
Byxor från Bikbok, världens kap!
150kr
T-shirt även den från Bikbok. Och även den ett kap.
50kr
Sen köpte jag även 3 par strumpebyxor, ny foundation och ett mattande puder från Isadora.
Och idag har jag köpt dessa!
Jeanstights från H&M
199kr

Jag har då varit i stan med Johanna idag och mysigt vi kolla runt i affärer och letade efter nästa köp men tog även en liten paus på subway och åt gott.
Och nu ska jag till Limhamn och träffa Evelina, vi ska ta en kaffe på något café och göra det vi gör bäst, babbla.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: jessica

fina saker!

låter mysigt :)

kram

2009-10-25 @ 02:59:02
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: Walaa

ohh, jag älskar din klädsmak!! Över fina!

2009-10-27 @ 18:48:21
Postat av: Viktoria

aww... du är så söt din lilla shopoholic haha :)<3

2009-10-27 @ 20:11:31
Postat av: Linnéa :)

Riktigt fina kap, :) Känner att jag också skulle behöva shoppa lite :P haha



Kram <3

2009-11-02 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0