Med innebandyklubban i min hand.

Nu har äntligen serien börjat och jag bestämt mig att ta tag i mitt innebandy spelande genom att köpa en ny klubba.

Det var då igår allt började med Hemmapremiär, kan väl inte säga att det gick bra, förlorade med 8-1. Men jag tar med mig den sista perioden och lägger allt klokt sagt på minnet.

Så denna veckan blir det träning i morgon och på Onsdag och för hoppnings vis match på Lördag mot Palmstaden.
Jag kan bara säga att det ser positivt ut framåt.

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Yickan

Blev det inte typ 9-2 :)

2009-10-05 @ 21:01:23
Postat av: jessica

härligt att hålla igång ;)

sv: hehe, gott!

2009-10-05 @ 21:57:52
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0