Livet leker när telefonen blingar!

Känner man sig inte levande när det är någon som skickar sms eller ringer? Det tycker jag, det är ju alltid kul när någon hör av sig.

Idag har jag först varit i skolan, det var kul. Men har varit rätt rastlös hela dagen vet inte varför faktist. Sen efter jag genom lidigt sista lektionen var det bara att stressa till bussen för att åka till mina prinsessor på 7UP. Efter allt glitter var det var att börja vika loppor. När vi vikt runt 80 var vi klara och jag och Emma börja vår färd hemåt. Så klart fick vi stanna vid macken och chitchatta lite. Nu har jag precis ätit men känner att det var ett misstag pågrund av att jag snart ska sticka om tio minuter och träna känns sådär. Men det ska bli kul att träna.

Nu måste jag gå, hej svejs!

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Vicky

Gilla din första mening :)! Matilda du lever vilket fall som!

2009-10-07 @ 23:08:31
Postat av: Waläääliii XD

Fyfan, jag känner igen mig själv i detta. Man blir föfan hel jävla lycklig när någon hör av sig. Helt Woho ''Jag är här'' haha xD.

2009-10-15 @ 21:15:34
Postat av: Anonym

2009-10-15 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0