Friday!

idag är det fredag, wie.. Fredag är en av de bästa dagarna i veckan och idag är det extra bra för det är sista dagen sen är det LOV! Jag lovar att detta kommer bli ett sjukt bra lov, jag ska göra en massa roliga saker men även lite allvar mitt i bland det. Och jag lovar att jag ska vila och ta det lugnt.
Men måste säga ett jag är "lite" avundsjukt på alla ni som ska åka iväg någonstans. Det hade ju inte varit fel precis om jag också skulle åkt iväg!
Men nu ska jag föna håret och fixa mig för den bär det av till min lilla skola men först ska jag åka buss och det känns inte så jobbig idag som annars för idag ska jag lyssna på musik i från min nya mobil!
love, Matilda

Kommentarer
Postat av: pappa

Min mobil är det faktiskt.

2009-10-24 @ 09:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0