Facebookquiz.

Är det bara jag som fastnar i alla dessa knäppa quiz?
Jag förstår inte alla alla dessa quiz, som nästa alla är sjukt kassa, finns. Men fast jag tycker de är dåliga och lama sitter jag ändå där och gör en massa quiz för att fördriva tiden. Du kan verkligen hitta quiz om allt, när du ska få ditt första barn till vilken IKEA-pryl du är. Vem som kommit på alla dessa quiz är också väldigt konstigt men alla dessa människor som är med på facebook så är det ju inte så svårt.
Och jag ska inte ens börja med FarmVille. Alla sitter och odlar och skördar hela dagarna långa. Nu har till och med jag börjat med detta. Jag får väll medge att jag också börjar bli beroende. Jag bara säger att alla inklusive mig borde skaffa sig ett liv.
love, Matilda

Kommentarer
Postat av: evelina

ja tycker oxå att dom bruna linserna var fina, eller bruna :D



men nu har ja fått klämm på bloggandet o då bara rullar det på som det gjorde innan ;)



och NEJ det är inte bara du som har fastnat i alla facebookquiz xD gör alltid minst ett när ja loggar in ;)

kram kram <3

2009-10-20 @ 00:39:37
URL: http://epalmkvist.blogg.se/
Postat av: - Shop til you drop

åh älska facebookquiz! :D :p

2009-10-20 @ 01:20:04
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0