Denna Helg!

Tänkte kortfattat berätta om helgen.

Den började i fredags med match som vi tyvärr förlora, jag var alldeles för trött för att egentligen spela som för mig gick det inte så bra men för alla andra såg det bra ut. Sen var det hem och duscha och så sen satt jag vid dator. Där hade jag verkligen alla känslor ute, allt från skratta högt av lycka till ensamma tårar av vrede och trötthet.

Lördagen började med att jag och min familj tog oss till Trelleborg för att träffa mormor. Vi sitter där någon timme och myser sen tar vi oss hem igen för att jag åter igen ska åka till Trelleborg men nu med Beckström för att spela match. Efter en toppen match som tyvärr slutade i förlost begav vi oss hem till Mange (tränare) med super humör för att ha lite teambuilding i form av lagfest. Efter att ha skrattat så mycket att allt blev roligt åkte jag, Helena, Kristina och Beckström hem mot Bunkeflo igen.

Tacksägelse söndagen började jag med att hålla i söndags skola och fixa och dona med allt som behövdes göra. Alltid lika kul med så mycket folk i kyrkan. Tyvärr kunde jag inte riktigt njuta av allt trevligt pågrund av min huvudvärk och verk i resten av kroppen. Känner mig som en 80 årig tant. Men nu ska jag, Emma och Marina ta bussen in till limhamn för att hyra en film som vi kan muntra upp oss med i detta tråkiga väder.

Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0