Update!

Hej hej, jag vet att det var länge sedan men haft en del i huvudet så här kommer en liten aktualisering.
-
I Fredags var jag med Emma i stan och fika och såklart kolla vi lite i affärer också. Vi hittade en superbra present till hennes syster Anna som jag lovar hon kommer bli glad för. Sen åkte vi bussen hem igen och tittade på The Proposal, den var riktigt rolig, den rekommenderar jag. Inte som alla andra kärleks komedier. Efter filmen började kurra lite i magen så då åt vi äggmackor och drack te. Tack Emma för en massa skratt! På kvällen var jag och "träna" på baltiska träningsporthall. Vi gick igenom frislag, power- och box-play m.m. Sen blev det lugn kväll med Idol och datorn.
-
5.30 steg jag upp på Lördags morgonen för att spela innebandy hela dagen det var SM som gällde. Vilken härlig dag. Efter första matchen stack vi till Ikea och åt frukost och fjanta oss, super kul sen åkte vi till backa för att spela andra matchen. Efter den åkte vi till Rosengård för att kolla på U-laget, och då passa jag på att shoppa lite på Citygross, wie.. Det är kul. Efter att ha sista matchen spelad kolla jag och Helena Beverly och åkte sedan hem till Bunkeflo. Blev en tidig kväll.
- Match I möte vi Höllviken, vi vann med 3-0
- Match II möte vi Palmstaden, vi vann med 3-2
- Match III möte vi Malmö FBC, lika med 2-2
Alltså kom vi först i gruppen och gick då vidare!
-
Söndag - pluggdag. Det har blivit en held del pluggande idag detta beror mest på att jag skjutit upp allt till sista dagen men sådan är jag så. Men det har gått bra, labbrapporten är klar! Jag har även hunnit bytta ut min gamla Ikea bokhylla till en bokhylla från mormor som är miljoner gånger finare. Sen har jag varit på Quben där Hörby var och hälsade på, trevligt, vi lekte lekar och åt varma mackor!
-
Nu ska jag gå och lägga mig, God Natt!
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: emmahansson

Tack själv vännen! jag vet att det var längesen, men kände ändå för att kommentera nu. Jag har alltid roligt med dig matilda! du är bäst!<3

2009-11-18 @ 14:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0