Nu är jag hemma igen!

Nu har jag kommit hem efter en lång skoldag som verkligen varit ingenting. Jag har varit på riktigt uselt humör idag och det påverkar ju såklart mina vänner så de har fått lida en del. Vet inte varför precis jag är deppig men det är nog vara allmänt. Jag är bara så evigt tacksam att jag kommit i en klass jag trivs i och hamnat på en bra skolan för annars hade jag aldrig klarat av alla långa skoldagar när man är lite låg.
-
Men som sagt så kom jag precis hem och ska nu sätta igång med mina läxor. Jag har prov i morgon i avtal och köp och konsumentskydd. Jippi.. Eller inte men tror (eller hoppas på) att det inte kommer bli allt för svårt. Min rättskunskaps kurs är ju slut till jul och då ska jag få mina första betyg på gymnasiet! Spännande. Jag får nog babbla lite franska och studa lite fysik mellan alla lagar för att hinna med allt. Men som vanligt är jag ju ute i sista minuten så då får man skylla sig själv. Fast rättskunskapen har jag börjat innan på (lite).
-
Men i morgon är det ju fredag så hoppas både jag och allt är på bättre humör. För jag kan ju inte gå och sura och deppa på en fredag. Vi ska även ha idrott i morgon och det ska bli kul, fast jag inte kan ge allt. Jag har ju då fått världens förkylning nu som jag inte alls förstår varför jag ska ha. Alltså har det inte varit någon träning denna vecka och är lagom sur för det med.
-
Sen nu innan jag ska klistra fast ögonen i läroboken måste jag bara säga att jag saknar min mamma! Min mamma är just nu i Peking med sin kompis och har det mysig. Ja, hon har lämnat kvar mig här i Sverige. Det är helt hemskt, jag klarar mig inte utan mamma. Men jag går glädja mig med att hon snart kommer hem igen.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: pappa

Du har ju PAPPA!!!

2009-11-21 @ 10:59:36
Postat av: pappa

Du har ju PAPPA han är bäst.

2009-11-21 @ 11:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0