När man inte har något att klaga på..

...börjar man klaga på det som är minst bra. I allafall gör jag det, det känns så nu faktiskt. Jag har verkligen ingenting att klaga på allt går bra, skolan, innebandyn, kompisar och allt. Jag kan nog säga att jag är lycklig, i allafall väldigt nära. Men jag är ju inte precis bara min förtjänst att jag är lycklig, stor del är faktiskt min omgivning alltså alla mina undrabara vänner och min fina familj. Visst lite är min egen förtjänst, mitt "positiva" tänkande är ju en fördel för att bli lycklig.
-
Jag får nog säga att jag uppe på en topp förtillfället i mitt liv. Jag kan säga att min liv består verkligen av toppar och dalar men det finns ju många bra sidor med det. Men ibland när man är i den djupaste dalen och allt känns skit kan jag tycka att ett mer jämt liv hade varit skönt. De vänner som träffa mig ofta och känner mig väl får ju tyvärr på grund av mitt topp och dal liv umgås med mig i alla lägen och jag är glad att ni alla håller ut i mina mörka perioder. Lite tur har ni ju och det är att de vänder snabbt till en topp igen.
-
Har ni också ett topp och dal liv?
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: evelina

tack sötis, men ja blev inte riktigt lika nöjd denna gången som förra gången :P

hade nog kunnat välja nästan alla bilder från förra gången ^^ ;)



kramis

2009-11-03 @ 21:31:39
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0