Moi et la beauté!

Jag har spenderat tjugofyra timmar med Evelina! Såklart har jag haft det underbart roligt och mysigt. Alltid händer det en massa konstiga saker när vi umgås och det uppskattas verkligen.
-
Jag åkte buss genom hela stan och sen vidare mot Skånes inland med min reskamrat. När vi äntligen kommit hem så blev det skaldjurs middag med paj och melon, mums! Sen cyklade jag och Evelina till filmkedjan, måste erkända att det är en riktigt bra godisbutik, och självklart handla vi godis. Med en påse värd 65kr begav vi oss hemåt igen för att kolla in Calle och gänget på Idol. Så vi parkera oss i soffan och var kvar där tills vi njutit av skön musik och mumsat på godis. Eftersom det var fredag kväll var vi båda rätt slitna efter veckans skola myste vi ner oss i varsin säng och gjorde det vi kan bäst, babbla! När jag tror jag upplevt alla känslor på samma gång bestämde vi oss för att vi behöver sova.
Jag och Evelina, <3
Morgonen där på vakna vi utvilade och glada. Vi fixa oss och åt super god lördags frukost. Och vi har egentligen inte gjort alls mycket idag men det är skönt att bara ta det lugnt och njuta av att det är helg. Sen var jag tvungen att ta bussen hem mot Bunkeflo igen för att "städa" och fixa lite.
-
Tack, Evelina för underbara dagar och att du alltid finns där för mig. Tack för vi haft det så mysigt och alla skratt. Tack för att du gör mig modig. Jag tycker det är så kul att det fortfarande är vi! Älskar dig, min galna vän!
-
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0