Life is good!

Det är ju så skönt när allt bara är som det ska. Allt flyter på och är så där underbart. Man känner sig älskad, omhändertagen och mår jäkligt bra då behövs det rätt mycket för att krossa en.
-
Fast att jag har jätte mycket läxor och är allmänt stressad har jag ändå ett inre lugn som gör allt lättare. Det känns som de små saker som inte riktigt är som de ska kommer ändå att lösa sig. Det känns riktigt skönt att ha den känslan. Kan säga att det var ett tag sedan jag kände så här!
-
Men jag lovar att jag ska njuta av var ändå sekund som är för man vet ju aldrig när det vänder.
-
Jag måste bara berätta att jag ska på massage i morgon och det ska bli så himla skönt min rygg behöver verkligen knådas.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: jessica

vad underbart när allt känns bra!

förresten, vilken skola är det du går på? vet inte riktigt om jag kommer ihåg rätt ;)

kramar!

2009-11-08 @ 21:23:17
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0