Ingen julkänskla nu heller!

Efter att ha varit på två julmarknader, satt ut julbelysningen och haft en vision om att baka lussebullar känner jag ändå ingen julkänsla. Det är ju mindre än en månad till julafton och i morgon är det 1 december. Nä, jag får ta och skaffa mig en julkänsla själv för den verkar ju inte komma av sig själv. Jag tänkte baka lussebullar och då få lite julkänsla men så glömde vi köpa jäst, väldigt konstigt att man glömmer en så viktig ingrediens, så då blev det ingen bakning och så ingen julkänsla heller.
-
Jag skulle även till kyrkan kl 6 och göra julgodis men det blev inställt därför att många var sjuka och så. Men nästa helg blir det stan för mig och även Lucia övning på söndagen så då kommer jag nog hitta julkänslan.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Nä, julkänslan kommer senare och senare med åren tycker jag. Trots utejulbelysning och adventsstakar inne. Kram Anna

2009-11-29 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0