Idag är det lördag.

Och det betyder att jag ska ha en super kul kväll. Jag ska ut med laget och äta och bowla. Tycker det ska bli hur kul som helst, jag är riktigt pepp.
-
Så här kommer jag att se ut ikväll, fast det blir väl ett par bowlingskor att toppa med!
-
Vårt lag kan verkligen behöva lite teambuilding för att verkligen få ihop en ännu bättre laganda. Sen är det ju alltid kul att träffa en massa trevligt innebandy folk utanför planen. Men jag måste säga att jag är riktigt kass på bowling men min tur kanske har vänt, vi får väl se!
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättesöt men lite suddig. Ordet pepp ? vad är det för hitte på ord?

2009-11-08 @ 00:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0