I morgon är det onsdag!

Och jag borde egentligen gå och lägga mig men kände att jag ville blogg innan denna dag också försvann.
-Vad händer i mitt liv just nu?
- Ja, inget så mycket alls faktiskt!'
Jag kan säga att jag verkligen har en svacka i skolan och att allt har varit riktigt kasst de senaste två veckorna. Men nu har jag tvingat mig själv att ta tag i allt och hitta fokusen och motiveringen igen. Så nu är det plugg, plugg och plugg som gäller men jag har ju fortfarande tid kvar till innebandy och lite kompisar.
Men jag vill säga att jag verkligen uppskattar er alla som läser min obetydliga blogg för omvärlden men relativt betydlig för mig. Det är kul när det kommit en ny kommentar eller att läsarsiffran har ökat. Visst, jag vet att ni är få som läser min blogg men som sagt jag uppskattar det.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Viktoria

huvudsaken är inte hur många som läser den utan att dem(vi) läser den...



massa kramar till dig hjärtefjant<3

2009-11-25 @ 20:37:13
Postat av: kulle

du skulle ju skriva ett inlägg på håltimmen!!!!

2009-11-26 @ 15:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0