Helena, här kommer mitt inlägg!

Jag hade jag hålltimme på Franskan och hade då tänkt blogga lite. Och råkade då läka om detta. Sen blev det inte något nytt inlägg utan franska istället som jag tycket var viktigare.
-
Men idag har jag verkligen skrattat så mycket att jag börjat gråta. När man är både trött och seg är nästa allt roligt och samma skämt är roligt hundra gånger. Gillar verkligen när man är så lagom trött orkar med allt i skolan och så men kan skratta och flumma hur mycket som helst. Då är jag nog lyckligast.
-
Jag trivs verkligen i min klass och på skolan. Jag vet jag har sagt det många gånger men det känns så skönt att det blev så rätt att jag verkligen hamnade på den plats jag skulle komma till direkt. Jag har även fått tillbaka en del av mitt fokus och kan koncentrera mig på lektionerna, i alla fall oftast.
-
Hela mitt liv verkar rätta upp sig och jag börjar kunna ta kontroll över det igen. Känns som det var ett tag sedan jag kändes så sist.
-
Men nu måste jag återgå till min franska som väntar på mig. Jag har nog aldrig pratat, läst och skrivit så mycket franska som jag gjort idag och det fortsätter hela kvällen och hela dagen i morgon. För *pip* vad jag ska få bra betyd på detta bro jag ska vissa henne att fast jag inte gör så mycket på lektionerna att jag kan!
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: kulle

inget om MOBILEN!!! VF???

2009-11-26 @ 23:28:58
Postat av: KULLE

PANNNNIKKKKKK!!:)

2009-11-26 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0