hej hopp!

Oj det har inte blivit jätte bra inlägg på siststående men hart verkligen haft mycket både i skolan och överallt. Men jag lovar att jag ska skärpa mig. Jag vet att det är lätt att säga och sen inte fullfölja men jag ska verkligen försöka.
-
Idag är det match som gäller nu om en timmen ska vi sticka. Vi ska möta Hjärnarp och jag vet ingen vet var det ligger och jag kan säga det vet inte jag heller. Men det är långt åt skogen och det blir minibuss och taggning hela vägen dit. Tyvärr är vi inte speciellt mycket spelare på grund av svininfluensan sprutan och annat. Vi som kommer får desto mer speltid. Jag hoppas bara att ingen skadar sig för få är vi verkligen illa ute.
Men tjejer nu gäller det, nu ska vi fan vinna.
Det hade varit så himla skönt med en vinst nu. Det behöver vi och är vi värda, så idag är det bara att kämpa. Jag vet att onsdag kl 19.30 är typ den sämsta tiden men vad kan man göra vi har samma förutsättningar som motståndarna. Heja Oss!
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas att det gick bra!

vann ni?;)

kramar!

2009-11-11 @ 22:18:34
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0