Godmorgon Världen!

Nu börjar en ny spännande dag för mig. Idag blir det först skolan där det säkert kommer hända en massa konstiga saker, hallå jag går i samma klass som Vicky så ja det kommer hända något. Sen efter jag kommit hem efter en lång dag i skolan får jag hitta på något roligt för gud vad jag är trött på läxor och sånt.
-
Filemon och Vicky men tyvärr vill inte Filemon visa sitt fina ansikte.
-
Sen i morgon är det FREDAG. Älskar Fredagar, det är något magiskt med dem. Jag kan säga att det kommer vara en efterlängtad helg. Denna veckan har bestått av mycket läxor, inget roligt, lamt innebandyspelande från min sida, riktigt skit väder och en massa obesvarade frågor. Det ska bli riktigt skönt med helg.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Viktoria

skadat foto men men skoldagana med dig är ändå nice haha :)

2009-11-06 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0