Förlåt förlåt förlåt!

... Att jag inte uppdaterar på sjukt länge men jag har varit helt uppe i mitt liv. Kan även säga att jag haft brist på vad jag ska skriva, har inte alls haft lusta att publicera något.
-
Jag har faktiskt haft tanken på att lägga ner min blogg. Det känns inte som det är någon som läser den och att jag inte uppdaterar den så ofta som jag skulle velat. Det känns inte som min blogg behövs eller kommer saknas om jag lägger ner den. Men jag får väl se vad jag får för respons på detta och bestämmer mig efter det.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Rebecka

du kan ju inte ge upp, att få stor blogg kan ta tid ju! :)

2009-11-16 @ 17:17:50
URL: http://rebeckasdream.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Nu när jag blivit helt grym på att kolla in din blogg kan du ju inte bara ge upp :O men lovar du att uppdatera med så lovar jag att kommentera med..

puss <33

2009-11-16 @ 18:14:24
Postat av: pappa

Hur ska vi föräldrar annars veta var du är och gör.

2009-11-16 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0