Elgura?

Nu vet jag var jag ska hitta min blivande pojkvän! På musikbörsen!
-
Idag var jag och pappa på Musikbörsen för att kolla på elgitarr och så. Och när vi precis kommit in i affären och hittat de första elgitarrerna kommer en kille på kanske 10 år och tar en gitarr och börjar lira. Helt sjukt vad han var duktig. Jag kände mig så sjukt inkompetent. Vi var säkert där i en timme, riktigt kul att gå runt och kolla och så. Så klart testa jag inga instrument. Men alla är ju riktigt duktiga och kunniga. Och passionerade! Nä, en sådan människa hade inte varit fel att ha som pojkvän, men det hade ju inte gjort något om han var snygg också. Men till slut hittade pappa en elgitarr han gillar och hade fixat färdigt med förstärkare och annat. Så då var det bara för oss att bära allt till bilen och köra hem så vi kunde testa!
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vi kanske ska börja hänga inne på musikbörsen de gånger vi har håltimme om inget annat haha nä men en pojkvän som kan spela o ser bra ut hade inte vatt fel ;)..

2009-11-29 @ 02:30:28
Postat av: Sofie

Killar som spelar gitarr har heeelt klart ett stort plus i kanten ;) Visste inte att Johan spelade! Spelar du med?

2009-11-29 @ 18:43:28
URL: http://deltidspassionerad.wordpress.com
Postat av: matilda

Nja.. spelar inte precis men vill lära mig. :P

2009-11-29 @ 20:00:17
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0