Skola igen.

Ja, idag blev det då skolan. Som vanligt gjorde vi inte så mycket utan mest lala runt. Men det är helt okej. Det är ju inte så lång tid kvar nu på sundsbro. Exakt 13 skoldagar. Det ska både bli skönt och tråkigt att lämna alla. Dom flesta karar jag mig nog utan men det finns alltid några jag kommer sakna enormt. Det ska bli superkul att börja i en ny klass. Jag hoppas bara att det kommer fler tjejer i min klass. Det var lite snålt när jag var på sådant informations möte. Men det kommer säkert bli jätte kul, man kan ju var kompis med en kille också. Det går men.

Idag har jag även kommit på att jag inte gillar kladdkaka. Blä.. Vad det inte är gott.

Vi bestämmde även bordsplaceringen idag. Jag kommer att sitta bredvid Patrik. Kommer säkert bli riktigt trevligt.

Imorgon blir det då först skolan och sen direkt vidare till sibbarp där vi ska ha någon avslutning med laget. Det blir väl att jag cyklar dit. Hoppas det blir fint väder annars pallar jag inte.

Ha en superhärlig kväll.

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0