Prövning av balklänning.

Idag ska jag åka och pröva min balklänning för sista gången innan den är helt klar. Jag är så nöjd med hela min stass. Om inte alla redan vet så är min balklänning turkos, färgen är underbar, och den går till knät. Jag hoppas allt har blivit bra nu så jag kan sluta oroa mig.

Men vad jag längtar till balen och inte. På ett sätt tycker jag det ska bli skit kul och superrolig dag. Men jag kan inte dansa överhuvudtaget och det är massa andra skolar där jag inte känner någon över huvud taget. Men jag ser det posetiva med det att jag får träffa mina underbara vänner och allt annat trevligt folk.

så idag är det då fem dagar till balen. Börjar känna en svag känsla av stress. Vet inte riktigt varför men jag vet inte om jag ska gripas av panik eller bara ta det som det kommer. Men allt kommer säkert bli jätte bra, jag får iallafall tänka så änså länge.

Men jag lovar att jag ska ta en bild på min balklänning idag så alla som har tjatat om att få se den kan se den.

Ha en supermysig regndag.

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0