Nu har jag fått till det.

Ja, det blev en liten förändring nu. Jag tror inte det var så många som hann se det första designen men jag kan säga att den var inte riktigt jag. Men nu tycker jag att den kan visa lite mer mig.

På bussen hem såg jag världens snyggaste kille hoppa på. 
Efter att jag kom hem från Klagshamn träffa jag Hell. Vi skulle egentligen se på film men så blev det inte. Vi snacka och fixa med min blogg istället.

Imorgon/idag bär det av till stan med Hell och Johanna. Vi ska shoppa lite nya sommarkläder. Jag letar mest efter något att ha på avslutningen, en kjol, och sommriga tröjor. Men vi får se vad det blir.

Hoppas alla har haft en mysig kväll. Godnatt

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0