Filmväder.

Är det bara jag eller tycker ni oxå att det är riktigt inneväder idag?

Jag tycker det är riktigt mysigt att sitta inne på kolla på film och prata när det är såhär tråkigt väder. Idag är verkligen en sådan dag. Det är skönt när man inte känner att man måste gå ut bara för det är fint väder. Eller det kanske bara är jag som känner så.

Tyvärr måste jag göra mitt engelsk arbete så det blir nog inte film idag, men jag såg step up igår natt så jag kan nog klara mig en stund.

Jag är rätt orolig för i kväll för då ska jag spela bautabrännboll i antingen greven eller hammars park jag vet inte vilken som är det med piratskäpet. Men det är dit vi ska. Men om det ösregnar vet jag inte riktigt om jag vill. Känns inte riktigt värt det att bli plask blött men det är väl bara att ta på sig en jacka.  Hoppas det hinner bli finare väder tills ikväll.

Ha en mysig innedag!

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0