En mysig dag ute!

idag har jag varit med Emmsa det var supermysigt. ♥

Vi träffades först på ica och handlade lite smått och gott. Sen begav vi oss ut för att hitta ett ställe där vi kunde sola och prata lite. Vi pratade om allt mellan himmel och jord tills vi tyckte det blev kallt. Då bestämde vi oss för att se på film. Det blev Linas kvällbok. Den var ju bra. Sen blev det en kort stund Topmodel, sen var jag tvungen att gå hem. För snart bär det av till klagshamn där jag ska äta middag med mina föräldrar.

 
mums.. med italienska jordgubbar.


Efter middagen blir det film med Hell ♥. Jag tror det blir Bröllopsduellen eller något liknande.

Men nu ska jag cykla till Klagshamn. Ha det superbra.

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0