En dag på stan.

Idag blev det verkligen en heldag på stan. Det var med Helena, Johanna och Mimmi jag åkte med. Vi åkte in kl 10.30 och var hemma kl 17.30. Vi var först vid Gustav i några timmar, sen blev det lunch på espressohouse. Mums alltid lika gått med scons. Vi gick till trianglen och sen vidare till entré. Jag kan säga det var längre än vad man tror. Herregud, jag har typ gått en mil idag.
En vända inom Jane hann jag med oxå. Där lånade jag och Helena några filmer som vi ska se ikväll. Kanske inte alla men kanske två eller tre. Det är så himla skönt att ha en syster med exakt samma smak när det gäller film.

Dagens inköp blev ett blommigt linne från Vero moda, Ett randligt linne från Gina tricot och en vitlila kjol från H&M.


Hoppas alla från en fin kväll, nu bär det av till Helena och kolla film.

Kramar Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0