Your my prince of peace!

Nu har jag precis ätit middag och det var supergott. Det var helgrillade kyckling med ris, currysås och sallad. Före maten var jag och mamma på en promenad runt bron, mysigt men jobbigt. Var hunrig genom halva rundan, hatar verkligen att vara hunrig.

Så klart blev det några sköna timmar i solen. Bronza måste man ju nu när det är sol, ta vara på alla solstrålar. Samtidigt läste jag min bok jag låna på bibblan i måndags, fast jag inte läst så långt kan jag rekommendera den. Den heter Innan jag dör och handlar om en tjej som är sexton år och är döende i leukemi. Det kanske inte låter så bra men det är den.

Johanna skulle komma en stund sen, det var ett tag sedan vi sågs. Men vi båda har ju varit rätt upptagna. Det blir väl att vi ser en film eller något, vet inte riktig.

Ha en supertrevlig kväll.

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0