Vad gör alla?

Herre gud, vad alla är upptagna! Nu är det sommarlov, ska man inte ta det lugnt och det superkul. Eller är jag helt fel på det? Alla verkar ha hundra saker på deras lister, jag menar man behöver inte göra allt. Man måste hinna umgås och verkligen njuta av sommaren.

Varför är alla så upptagna? Är det bara jag som inte är inboka var ända minut? ( jag har mycket inbokat men inte riktigt allt) Jag hoppas att jag får plats på en liten bit av allas schema. Annars kommer det bli en ensam sommar. Jag vet att alla tycker att sommarlovet är så långt och man har tid för allt och det har man men man får inte glömma bort att ta det lugnt.

Hoppas ni vill träffa mig så mycket som jag vill träffa alla er.

Oj vad det låter som om jag inte har något liv, och att jag verkligen gör att rätt men jag är långt ifrån perfekt. Om ni vill känna er lite dukigta så bara hör på detta: Jag har redan innan jag hade sommarlov planerat alla utom en vecka hela sommaren. Man jag lovar att jag har tid för mer än det jag planerat.

Hoppas vi ses snart.

Kramar Matilda.

Kommentarer
Postat av: evelina

jag lovar att det finns tid över till dig på mitt schema ;)<3

2009-06-21 @ 17:22:37
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0