Ut i det detta underbara väder.

Dagen började med att jag och mamma gick och tog ett morgonbad. Det var superhärligt i vattnet men mamma tyckte det verka lite kallt så hon hoppa över men jag njöt. Sen gick vi hem igen när jag hade hoppat i ett antal gånger och all nattens trötthet hade försvunnig. Väl hemma blev det en god frukost, den bestod av två brie och salami mackor.
Fotbad var det nästa som skulle hända. Mitt i solen med fötterna i vattnet och Veckorevyn i handen njöt jav verkligen av sommaren. Finns det verkligen något bättre än detta. Benen blev rakade, fötterna filade och naglarna målade, så nu är min nedre del vackrare än någonsin. Sen var jag i vattnet en stund senare och njöt ännu en gång av vattnets sköna vågor. Alla blev sugna på glass då till kiosken blev vår nästa destination. Glassen var god och vädret var fortfarande fint så det var bara hur mysigt som helst.
Vi gick en vända till ica för att förbättra middagen och en gick vi hem och jag fortsatte på min bränna och läste även ut min bok. Boken heter Innan jag dör, jag har ju berättat om den innan och så och sakt att den var bra. Men nu vill jag bara säga att den var värd att läsa och håll ut den är bra kanske inte första 50 sidorna men den ändrar verkligen synden på livet. I alla fall för en stund.

Nu ska jag njuta lite lite till av livet och sen lägga mig i sängen och hoppas på att i morgon blir lika vacker och underbar.

Var rädda om er

Kramar Matilda


Kommentarer
Postat av: emma hansson

den boken, innan jag dör håller jag också på att läsa. helt sjukt vad underbar den är ! <33

2009-06-29 @ 00:35:55
URL: http://hanssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0