Sommarjobb.

Imorgon ska jag då börja mitt sommarjobb. om ni inte redan visste ska jag sommarjobba på ett dagis som heter Vilan. Det är det dagiset som ligger bredvid Sundsbro.  Det ska bli hur kul som helst att jobba jag menar man får ju vara ute så man kan jobba på brännan och träffa massa söta ungar. Tyvärr är det riktigt dåligt betalt. Men det får man ju ta när det är genom ung i sommar. Men det får jag ta!

Men som sagt så är det i morgon det börjar så snälla säg att det blir uppehåll. Annars kommer det nog inte bli lika kul. En rolig sak är att Emma ska sommarjobba på dagiset bredvis som delar gård med mitt dagis. Så det blir ju kul.

Ha en fin kväll.

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0