Sommar och sol och vi har korta shorts!

Idag som igår är det superskönt väder och jag har haft en supermysig dag men alla mina skolkamrater.

Vi hade det supersoft på HKK:n idag. Alla tjejerna i min klass lagade värsta middagen och hade superkul. Vi delade upp oss och så lagade alla vars sig del. En grupp gjorde kyckling sallad, en annan rabarber och jordgubbspaj och min grupp gjorde foccacia. Som är ett bröd som är är supergott. All mat var supergod. Jag och Hanne plocka till och med lite blommor. Så nu förväntar vi MVG allihopa.

Tänk jag hade aldrig klarat av skolan utan dessa tjejer. Skolan hade blivit supertråkigt och jobbig. Ni finns alltid där när man behöver er. Från något litet som en penna till stort som någon att prata med eller bli tröstad. Det är ni som gör att jag orkar upp på måndagsmorgnar utan att dö. Tack för att ni finns. Både livet och skolan blir så mycket enklare.

Ha en toppen kväll.

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0