Mobilia, Malmös mest besökta köpcenter.

Jag och familjen var på mobilia en runda innan vi åkte till mormor. Jag hittade det jag behövde, SHORTS. Så det blev då två par shorts och sen hittade jag också två bikinitrosor och en bikinioverdel. Så jag är väldigt nöjd med den korta stund vi var där. Men jag måste säga att det är det mest tråkiga köpcenter i malmö. Herre gud jag förstår inte hur det kan vara så många som åker dit.


Här ser ni att mina bikinidelar.


Här är då shortsen jag köpte.
(bilderna är inte dom bästa)

Efter Mobilia åkte vi till mormor där jag titta klar på den film jag börja på föra gången. Mannen i mitt liv hette den. Den var superbra. Värd att se! Jag läste äver Damernas värld, vilken höjdar tidning, den handlar verkligen bara om kungafamiljen. Sen var det ju kalas hos kusinen så dit blev nästa annhalt. Vi att middag och tårta där, sen körde vi och lämna mormor och sen hem.

Då cykla jag till Annestad och spendera två timmar där. Jag, Johanna och Helena kolla på film. Men för mig blev det inte så mycket film för jag ska upp tidigt i morgon och jobba. Men jag fick ett par över tjusiga örhängen av Helena som souvinir från Italien som hon varit i föra veckan.

Visst är dom fina?

Sov så gott, nu är det sängen som jag egentligen ska ligga i.

Kramar Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0