Midsommar bad!

Igår blev det då ett midsommar bad och det är jag ju stolt över men inte lika stolt över att det var mitt första bad för i år. Men det var riktigt skönt, 14 grader. Som alltid var jag i först och sen kom pappa och Jonathan. Det var kul men fick tyvärr inte bada så länge hade tio andra som ville åka hem. Men jag fick mitt första bad och det är jag nöjd med!



Kvällen fortsatte medmidsommar mat och jordgubbar. Även en vända kubb, det var kul förutom att vi förlora. Det var vuxna mot barn. Vi vann första och dom vad sedan nästa och då var vi tvungna att ha en avgörande. Som vi då förlora men vi tog det inte lika seriöst som dom.

När de som skulle gå hade gjort det blev det film på teven som gällde. Den var konstig och jag förstod inte jätte mycken. Men det kan nog bero på att jag sov lite imellan åt. Hela dagen var mysig men jag säger bara ni får gärna adoptera en tjej i min ålder.

Ha en fortsatt superskön dag.

Kramar Matilda.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är bäst på att bada!!

2009-06-21 @ 10:17:38
Postat av: Pappa

Du är bäst på att bada!!

2009-06-21 @ 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0