Måndag.

Idag så jag sagt innan var det men första dag på mitt sommarjobb. Det var hur mysigt som helst. Det är bara mellan 8 till 12 barn nu på sommaren på mitt dagis. Så det är så där lagom att göra. Väldigt skönt tycker jag. Som jag trodde vara alla barn jättesöta och mysiga så jag kommer ha fyra fina jobbvecker.

På min rast var jag en vänd in hos Inger i kyrkan och snick snacka med henne lite. Hon är bara för bra.

Efter skolan var jag på bibblan och hämta ut en bok jag beställt och låna en. Den beställde boken är "Min kamp" av Adolf Hitler. Det är väl bara en bok man måste ta sig igenom, känns bra att jag ska läsa den.

Sen var det hem och sola lite sen blev det en sväng till ICA och handla. Jordgubbar!! Handlade jag av Kajsa och Helena. Jag är helt säker på att dem kommer att vara goda.

Sen var det hem igen och läsa ut en bok.

Träning stog sen på listan. Jag skäms lite över att berätta men jag var och jympa på Ribban, på sån tantjympa. Jag kanske måste bytta ut det namnet för medelåldern var mycket lägre än vad jag trott.

Och nu står mina Chocolate-Chip Cookies i ugnen. Jag vill bara säga dom är dom godaste i världen!

Ha det supertrevlig dag i morgon!

Kramar Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0