Jag vill säga tack.

Jag vill tacka alla som jag känner för att dem finns. För att dom står ut med mig och ger mig ett bättre liv.

TACK ALLA!

Tack Mamma och Pappa, ni är bäst utan er hade jag inte varit den jag är idag.

Tack min bror för att du alltid kommer finnas vid min sida. Med dig kan jag dela hela mitt liv.

Tack Johanna för att du är så bäst och underbar. Tack för att du är just dom du är och ingen annan.

Tack Helena för du är så envis och självsäker. Tack för att du gör mitt liv roligare.

Tack Emma för du förstår mig och får mig att må bättre. Tack för att du är du.

Tack Emma för att du får mig att känna mig trygg. Tack för allt.

Tack Evelina för allt vi har gått igenom. Tack för det fu har givit mig.

Tack alla vänner för att ni alltid finns där för mig och stöttar.

Tack alla för att ni gör mitt liv ännu bättre än vad det redan är och tack för att jag får vara den jag är runt er.

Tack Gud för mitt liv och min framtid.

TACK.

Jag älskar er.


Kramar Matilda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv<3

2009-06-07 @ 22:26:26
Postat av: emma

tack matilda, för att du finns i mitt liv och har gjort det så bra som det är. Utan dig, hade det inte varit lika roligt i kyrkan, eller någon annanstans! Tacktacktacktacktack! <33

2009-06-11 @ 17:43:59
URL: http://hanssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0