Ja! Jag har varit och svettats på Ribban.

För ungefär en och en halv timme sedan kom jag hem från ett svettigt friskis pass. Detta berode inte på instruktören utan på att det typ var 30 grander varmt och gassande sol. Denna instruktör var klart den tråkigaste hit en tills och musiken var heller inte speciellt bra. Men det blir säkert bättre på torsdag. Och säg bara till om ni vill följa med, det är bara kul om man är fler!

Mina planer blev även ändrade angående min eftermiddag. Jag har varit i stan med mamma och bror. Det var riktigt mysigt och hur varmt som helst. Jag fick inköpt en ny klänning från Kirkan kan nog gissa.... Indiskan, den är mönstrad i massa härliga färger.

Min nya klänning!
Hör gärna av er om ni inte har något för er!

Sov så gott i natt.

Kramar Matilda


Kommentarer
Postat av: johanna

fin klänning =)

2009-06-30 @ 00:33:08
Postat av: emma persson

snygging!

2009-06-30 @ 17:37:50
Postat av: Emma Kirkwood

Klart att jag kunde gissa det, superfin! :D

2009-06-30 @ 17:45:53
URL: http://kirkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0