Heldag på stan!

Så skönt att vara ledig från skolan. Det är ju inte precis så att man missar något jobbigt men det är ändå skönt.

Jag och Evelina hade bestämmt oss för att ta en heldag på stan så det blev det. Jag tog bussen kl 11. Då jag av min förvåning mötes av Andreas, Joakim och Andree på bussen. Dom var ute i riktigt god tid till deras Köpenhamnsresa. Evelina hoppade på på sin hållplats och sen var det av till en superrolig dag på stan. Vi gick i hundra butiker och efter en lång dag av prövande och promenad hade vi bäda rätt ont i ryggen och fötterna. Men det var värt var ända steg.

Jag och Evelina.

Jag fick äntligen inköpt en "T-shirt" som jag ska ha på avslutningen på torsdag. Så nu är jag lugn. Men när pengar bränner i plånboken blir det såklart mer köpt. Så jag köpte ett var tajta jeans på weekday och en svart kofta på veromoda.

Ha en supermysig sommarkväll!

Kramar Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0