Gåshud i 6 timmar.

En heldag på Bonbonland idag. Jag, Emma och Henrik hade hand på fem tjejer i 9års åldern. Herre gud, vad jag har åkt mycket karuseller idag. Jag, Emma och Matilda åkte vildsvinet 4 GÅNGER. Den var verkligen den den roligaste karsellen. Sen fick Linn och Matilda med mig i Frittfall TVÅ gånger. Jag ska bara påminna er att dem går i tvåan. Men det var en rolig dag. Jag var rätt borta i sluten men jag klarade ändå.

Men det var nog ändå roligast på bussen hem. Jag och Emma satt framför två killar som typ går i tvåan . Det var helt galna i början men i slutet var det superkul. Jag spådde Emma och så blev killarna såklar nyfickna och ville också veta vad vi höll på med. Så vi berättade vem vi skulle gifta oss med och hur många barn vi skulle ha. Sen frågade ena killen var "min" kille var. Efter det spårade det helt ut. Så nu har lillkillen skivit en kapp jag ska ge till "min" kille. Och på lappen står det jag älskar dig.

Det är ju lite söt och så men ni kan väl gissa vem det var jag skulle gifta mig med? haha..

Hoppas ni gifter er med den ni älskar mest.

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0