Bye everyone, Im going to miss you!

Oj, nu är allt slut. Nu är det verkligen slut. Tänk vad tiden har gått fort, fyra år men min fina klass. Och nu är det slute, Nu är det inte oss längre utan jag är helt ensam. Det är skönt att veta att man tillhör något. Jag kommer sakna er alla till och med Andrée och vår gemenskap. Jag hoppas att alla kommer få det jätte bra på gymnasiet eller jag vet att alla kommer få det jätte bra. Men jag vill bara säga tack och lycka till i framtiden till alla mina klasskamrater eller nu är ni ju inte det längre. Det är sorgligt. 

Ni kommer alla bli något STORT, vänner!
 

Stående från vänster: Cissi, Ida, Johanna, Sara, Felicia, Helena, Patrik, Hanne, Johanna, Evelina, Felix, Jag, Andreas, Peter och Mia.
Sittande från vänster: Nima, Tom, Andrée, Joakim och Jesper.


Ha den bästa framtiden, vänner.

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0