Benny and the jets!

Jag och Emma tog en promenade till Limhamn och hyrde film igår kväll. Vi hyrde House Bunny, The women och och en tecknad till Anna som jag inte kommer ihåg vad den heter. Sen blev det så klart godis på det och på hemvägen behövde vi lite socker så det blev glass också. Jag åt Ben&jerry glassen och Emma åt Magnum Strawberry. Dom njöt vi av en del av vägen hem.

Först hem till mig en sväng och lämna godis jag hade köpt till bror och familjen. Sen vidare till Emma där vi började med House Bunny, den var bra men konstig. Haha, men det är värd att se tycker jag man skrattar mycket. Efter den såg vi The Women, den var bra det jag såg hann inte se allt för jag var tvungen att vara hemma halv ett. Så den ska jagblåna så jag kan se klart den.

Ha en superfin dag.

Kramar Matilda

Kommentarer
Postat av: emma hansson

alltid lika trevligt med dig vännen min! <3

2009-06-27 @ 23:58:31
URL: http://hanssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0