AntiMobbingMupparna

Idag var det avslutning med Mobbingjouren. Det var kul. Vi hade sjukamp på bif, jag var med i ett AntiMobbingMupparna. Det var Axel, Frida, Charile, Emma, Kristian, Alexander och Louise. Jag hoppas jag inte har glömt någon. Tyvärr vann vi inte men vi hade superkul ändå. Efter ssjukampen bliv det korv med bröd och festis. Men det var typ denniskorv så jag åt inte så mycket.

Efter det fick vi sluta så då jag jag man iväg till Emma och Patrik. Där tittade vi på Yesman och sen snackande vi mest. Men det är alltid mysigt.

Imorgon blir det antingen brännboll mot 9E eller film i skolan. Om vi ska spela brännboll måste vi vinna!

Ha en superskön kväll.

Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0