60 timmar

Nu är det bara 60 timmar kvar på mitt sommarjobb sen är det slut. Sen ska jag njuta av semester och Grekland.

Nu sitter jag i personalrummet på dagis och har rast , det är rätt skönt att få en halvtimme lugnt innan det bär av igen men full rulle. Synd att det inte är så fint väder som i helgen för då skulle jag tagit en runda till stranden efter åt. Nu blir det en vända inom bibblan och sen hem och kanske läsa lite eller hitta på något annat.

Ikväll ska jag och mamma och Emma och hennes mamma fortsätta vår nya vana genom att jympa på friskis. Två gånger i veckan står vi på ribban och gör samma övningar som 200 andra människor. Väldigt roligt tycker jag, skt´rattar hela tiden men jag är ju som jag är.

Nu är min rast slut och jag ska fortsätta men en och en halv timme hårt arbete.

Ha en superskön eftermiddag hör av er om ni har tråkigt.

Kramar Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag och min mamma ska också på friskis ikväll haha nere vid ribban :D vi ses där kanske !

2009-06-29 @ 14:26:11
URL: http://lisab.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Jag och min mamma ska också på friskis ikväll haha nere vid ribban :D vi ses där kanske !

2009-06-29 @ 14:27:09
Postat av: Emma Kirkwood

Jag måste följa med någon gång! :D

2009-06-29 @ 18:23:36
URL: http://kirkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0