Två dagar TIME OUT

De senaste två dagarna (måndag och tisdag) har jag spenderat i Kivik med min pappa och bror. Såklart var det hur mysigt och skönt som helst. Min faster, hennes sambo och min kusin var oxå där och det är ju alltid kul att träffa dom.

Vi tog det lugnt och gick en vända på marknaden den första dagen. Kiviks marknad är den största i Sverige men jag vet inte om jag tyckte det var så stor i år. Vi hann gå runt hela på ungefär en och en halv timme. Jag fick inköpt ett halsband för 30kr i trä som är hur snyggt som helst. Det är ju inte lönt för mig att handla dyra smycken för jag tar i sönder dom rätt snabbt. Efter då Jonathan hade snackat på det mesta på marknaden begav vi oss hem för att laga middag. Eller rättare sagt pappa skulle laga middag. Jag läste nästan ut min bok som heter Sista Chansen, jag rekommenderar den starkt. Den var interssant att läsa och fick en att tänka lite. Vi tog oxå två timmar på stranden och jag kan säga det var skit kallt i vattnet men bada gjorde vi.

Tisdag blev ungefär likadan vi fick på marknaden och sen stranden. Jag hittade två halsband till och Jonathan köpte en volbeat tröja. Vattnet var varmare och solen syntes mer så det blev en heldel bad och lek. Vi åkte sedan hem till vår kära mamma och åt mcdonalds mat. Wie... jag tycker det är så gott. Nä min favorit mat kan man inte kalla det men det värsta är att man blir hungrig typ två timmar efter igen. Det blev lite teve sen gick jag och la mig.

Ha en skön sommar dag.

Love, Matilda

p.s Bilder kommer lite senare sitter på fel dator. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0