Sista dagen!

Imorgon är det sista dagen för den här veckan. Skönt att få helg efter en vecka med slitsamt dagisarbete. Jag ska då börja min helg med något underbar, gå på massage. Lördag morgon är den inbokad och hur kan man börja en helg bättre. Imorgon ska jag såklart först på dagis men sen ska jag umgås och samtala med Evelina några timmar eftermiddag kväll. Fy vad länge sedan det var jag träffa henne, det ska blir riktigt kul att höra allt hon har att berätta. Ja såklart har jag också en del att berätta men jag pratar ju ungefär hela tiden så jag ska nog få ut mag allt.

Jag hann va en lite stund med Emma efter dagis idag och sen ner till Sibbarp men min bror och mamma för två snabba dopp. Jag fick även förklarat för mig att jag ser ut att vara mellan 20-22 år gammal av en tjej som kanske var runt 27 kan jag tror. Jag har rätt svårt att se sådant. Jag försökte även lära några killar hur man gör räkan, jag kan säga det gick inte jätte bra. Men nu har dem något att öva på under sommaren. Jag hoppas jag får träffa dem igen under sommaren, det hade varit kul!

Men nu ska jag ner i duschen efter ett hårt pass utejympa på Ribban, men Gud vad mycker roligare det var idag än i Måndags.

Så lev livet.

Love Matilda

Kommentarer
Postat av: evelina

2009-07-03 @ 01:44:35
Postat av: evelina

ja det var riktigt länge sedan nu ju :O men vi ska nog ha tid med o snacka en massa ;) de e vi så bra på ju (a) ses i morron :) <3

2009-07-03 @ 01:45:46
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0