Sista dagen!

Nu har jag genomlidigt fyra veckor av dagis och har överlevt. Det tycker jag är värt en applåd. Så applådera nu! Och det var ju inte jätte jobbig men för den timlönen var det det. Jag får 35kr/h och dfet blir sammanlagt 4200kr för fyra veckor. Visst det är ju mycket pengar men tycker jag är värd lite mer. Jag vet inte riktigt än vad jag ska götra för pengarna men det blir väl att jag handlar kläder för pengarna. Här blir det inte några vingar för pengarna för det har jag redan. Nä, det var bara ett försök till ett skämt men känns inte riktigt som det lyckades. Och ja, jag gillar att handla kläder. Det finns inget bättre än det.

Så nu börja jag då mitt riktigta sommarlov. Nu ska jag bara njuta av det  "fina" sommarvädert och verkligen inte göra något som är jobbigt. Min semster börjar med att jag, pappa och Jonathan åker till Kivik bara två dagar för att verkligen känna sommaren. Sen blir det någora dagar packning sen åker jag till Astros i två veckor och ska bara sola och bada.

En och en halv timme kvar nu! Wie..


Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Louise

tack så mycket! måste ju bara säga detsamma om din, är rosen i din header tagen med systemkamera?

2009-07-12 @ 23:36:16
URL: http://louisehultemark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0