Sibbarp Beach.

Såklart var det dagis idag, riktigt segt. Jag har varit hur trött som helst och helt slut, kunde inte sova i natt.

Det blev stranden efter dagis, jag cykla dit och möte bror och familjen Lindström. Men det blev bara jag och bror kvar så vi bada och sola lite och cyklade vi till en annan brygga och träffa pappa. Ja, så klart badade vi ett antal gånger till och spela lite fotboll. Jag fick även klättra in i en väldigt stor och väldigt tagig buske för att hämta bollen bror skött in. Efter att ha blivit fysiskt och psykisgt skadad begav vi oss hem för att äta middag. Jag hann också in en vänd i Nina och Kristians hus.Väldigt fint.

Jag har även gjort något som jag är väldigt stolt över. Jag städa min garderob, jag kan säga att det verkligen behövdes. Alla låder låg i en hög för de hade för mycket kläder i.  Men nu är den finare än någonsin och jag kan hitta alla mina kläder.


min fina nystädade garderob!

Ha en fin natt.

Kramar Matilda

Kommentarer
Postat av: Carolina

Stoooor garderob! Min är bara hälften så stor men dubbelt så stökig

2009-07-01 @ 22:02:32
Postat av: jessica

Underbart när man städat sin garderob:p

Jag blir galen av att ha o-ordning i min.. hahah:D

Ha det bra!

/Jessica Köhler

2009-07-01 @ 22:03:43
URL: http://hairbrushsinger.blogg.se/
Postat av: evelina

det blev ju fint :D för lådorna va ju verkligen hel proppfulla innan xD haha (a)

2009-07-03 @ 01:48:35
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0