Lite torrt!

För tillfället känns det lite torrt på mitt skrivande, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det händer inte så jätte mycket i mitt liv just nu varje dag är nästan den samma och så ska det väl vara under sommarlovet. Men det blir ju inte jätte roligt att läsa om.

Men i går hände faktist något nytt, jag hade min första fystränning med innebandy. Det var inriktat på kondition och ja det var skit jobbig. Men det var ju inte så konstigt när det är mitt första för denna sommaren. Men det är ju bara att sätta i gång så man kommer i toppform nu inför säsången. Så heja heja mig!! Jag hoppas verkligen att det kommer fler från oss 93:or i fortsättningen för det var verkligen snålt i går när det bara var jag och Helena. Men efter allt tränande tog jag och Helena ett dopp i havet på Ribban för det var ju där vi befann oss. Sen hade ju Helena kommit med en fantastiskt knäpp idée att vi ska rulla hem. Ja, efter ett fyspass kan jag säga att man orkar inte rulla från Ribban och hem. Så min mamma var så jätte snäll och hämtade oss ungefär vid halva vägen.

Jag måste bara säga en sak, jag ska på massage på Torsdag igen! Wiee.. längtar verkligen!!

Och även idag blir det träning men i dag är den inriktad på styrka så jag hoppas jag kommer ha en annan träningsvärk i morgon.

Ha en super fin kväll och få inte dåligt samvete för att du sitter och läser mitt inlägg och jag jobbar som en jävel på ribban och håller på att dö!

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är BÄst

2009-07-08 @ 07:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0