Inse

”Han blev mördad”

La Toya: Jag vet vem som gjorde det

LONDON. Michael Jacksons familj är övertygad om att han blev mördad.

De tror att en grupp som vill lägga vantarna på hans förmögenhet ligger bakom.

– Jag vet vilka som gjorde det och jag ger inte upp förrän jag satt dit dem, säger systern La Toya Jackson.

I intervjuer med brittiska News of the World och Mail on Sunday talar La Toya, 53, ut om Michaels sista tid i ­livet och hur familjen nu försöker hjälpa barnen att ­klara sig igenom sorgen.

– Michael blev mördad. Vi tror inte att bara att en person var involverad, utan en hel sammansvärjning. Jag känner att det bara handlade om pengar. ­Michael var god för mer än en miljard pund (12 miljarder kronor) i musikrättigheter och någon dödade ­honom för det. Han var värd mer död än levande, säger hon.

Asså nu tycker jag världen får inse att MJ är död. Låt han vila i fred. Hans kropp har ju utsats för mycket under åren och så, det var hans tid att gå vidare.


Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: jessica

håller med, men det är ju såklart trist att han är borta. folk får inse att han aldrig kommer komma tillbaka, kvittar vad man gör :/



svar: kanske ska kolla ut vad du ska ta med dig? :p Jag hatar sista minuten paniken :p

2009-07-13 @ 17:01:31
URL: http://hairbrushsinger.blogg.se/
Postat av: Pappa

Är Micheal DÖD?

2009-07-14 @ 20:21:23
Postat av: Rebecka

Tack för rösten Matilda, och jag tycker din blogg är precis lika fin! Ha en bra dag, Kramar Rebecka! : )

2009-07-15 @ 12:17:39
URL: http://rebeckasdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0