Hoppsan sa!

Det var längesedan jag skrev ett riktigt inlägg som inte bara bestod av bilder. Men jag kom hem från Grekland i går och jag kan säga att det var en lång resdag men kul ändå. Det är ju alltid lika skönt att komma hem till Sverige och sova i sin egna säng!

Idag har jag då först varit hos men älskade mormor och hälsat på henne. Suttit och snick snackat lite och bara mysit. Det är alltid lika skönt att vara hos mormor. Det är bara bäst, efter allt mysande åkte vi och handlade och sen hemåt. Jag och Johanna bestämmde oss sedan för att åka buss in till pildammsparken och kolla på Sommarscen. Det var hur mysigt som helst och väldigt bra bidrad. Ja det är väl det jag har gjort under min dag, väldigt lyckad dag tycker jag!

Imorgon spänderar jag med Emma, det ska bli superkul. Har inte träffat henne på år och dagar känns det som.

Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0