Gott och blandat utan lakris!

Nu kommer lite av vad som har hänt senaste dygnet och tankar jag tänkt senaste dygnet.

Jag skrev ju i göra inlägget att jag skulle träna med innebandyn men så blev det inte utan egen träning. Först en halv timmes jogging i lite olika tempo och lite styrka efter det. Så nu har jag bara sjukt mycket träningsvärk efter två kvällar med ordentlig träning.

På kvällen var det verkligen ingenting på teve, måste bara påpeka att på sommaren finns det verkligen ingenting att titta på. Jag menar det är ju då man har tid att titta på teve på kvällen, annars har man massa träning, läxor och annat. Så kl: nio bestämde jag mig för att titta på Tisdags filmen på trean som igår var "Flirting with 40". Den var faktist bra, den manliga huvudrollsinnehavaren är sjukt snygg. Han heter Robert Buckley, han spelar Kirby i Lipstick Jungle. Men jag säger filmen är värd att se pågrund av honom. Han är även surfinstruktör så han har bar överkropp typ hela tiden, så mums.

Visst är han bara MUMS?

Till idag då, min hjärna är lite överallt men nu ska jag konsentrera mig, har jag varit på dagis som är sjukt tråkigt men två dagar till borde jag ju klara. Det är ju bara 12 timmar eller 720 minuter eller 43200 sekunder, det är ju inte så mycket.

Det blev lite shopping för denna shoppoholicen  även idag. Jag fick inköp en bikini överdel i blått, vit och grönt och en väska jag har tittat på hundra gånger och man kan ju inte ha för många väskor så. Detta är ev väska som är relativt lite i brunt skin.

Och nu sitter jag framför teven och tittar på något skit program och väntar på att något bättre ska börja.

Detta inlägg tog ju bara en timme för jag är superlångsam.

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg även den filmen och kollar även på Lipstick Jungle (A) Han är så jävla snygg!

2009-07-10 @ 16:53:01
URL: http://kirkan.blogg.se/
Postat av: evelina

han var mer än mums ;)

2009-07-12 @ 22:29:21
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0